A blokk adatainak feltöltését bármikor megtehetem?
Igen, a blokkokat 0-24 órában fel tudod tölteni az oldalra a megadott promóciós időszakban.
Meg kell-e őriznem a vásárlást igazolót blokkot?
Igen, szükséges a nyereményed átvételéhez és kérjük, őrizd meg a Játék végétől számított 45 napig sértetlenül és olvasható módon.
Hogyan történik a minden 10. blokkfeltöltőnek járó (Danone joghurtos pohár) nyertesének megállapítása?
A Danone joghurtos pohár nyeremény az összesen a 800 db-os joghurtos pohárkészlet-mennyiség erejéig érhető el. A vásárlási bizonylatok feltöltési sorrendjét és ennek alapján a joghurtos pohárra jogosult Játékos személyét a Lebonyolító a blokkfeltöltések Weboldal által regisztrált sorrendje szerint állapítja meg, melynek alapján minden 10. blokkfeltöltő Játékos 1 db joghurtos poharat kap, amennyiben még elegendő mennyiség rendelkezésre áll a fenti készletből.
Mit kell tennem, ha nyertem?
Ha nyertél, a regisztráció során megadott e-mail címen felvesszük a kapcsolatot veled további egyeztetés céljából, hiszen a nyertességről szóló, e-mail útján megküldött értesítőt követően, 10 munkanapon belül szükséges megküldened vagy a blokk/számla jól olvasható fotóját, illetve online értékesítés esetén az elektronikus úton (pl. pdf formátumban) megkapott számlát e-mailben a Lebonyolító jatekertesito@maxxonreklam.hu e-mail címére vagy postai útonaz eredeti blokkot/számlát a következő címre: Maxxon Reklám Kft. 2120 Dunakeszi Pf. 125.a borítékon a „Danone 100” jeligét is kérjük feltüntetni. Ha a postai beküldést választod, javasolt az eredeti blokkról/számláról fotót vagy fénymásolatot készíteni, majd azokat tértivevényes ajánlott küldeményként feladni.
Nyertem, beküldtem az eredeti blokkot, de régóta nem történt semmi, mit kell tennem?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan dolgozza fel a blokkokat és postázza a nyereményeket, a játékszabályzatban meghatározott 70 napon belül kell kézhez kapnod a nyereményed.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a nyeremény átvételekor?
A kiszállító cég, amennyiben megadtad a telefonszámod, előre értesít a nyeremény átvételéről, ha nem adtad meg, akkor az első kézbesítés után üzenetet hagy a megadott címen és újra próbálkozik a következő napon.
Nem kaptam értesítő üzenetet, de látom a nevem kiírva a weboldalon – ilyenkor mi történik?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan értesíti a nyerteseket, kérjük nézd meg a Spam mappádat és ellenőrizd minden esetben a regisztrációnál megadott email fiókodat.
Amennyiben egyszer nyertem, akkor a fődíjra már nem vagyok jogosult?
A fődíjra minden a játék időtartama alatt feltöltőtt blokk jogosult, attól függetlenül, hogy a blokk nyert-e.
Amennyiben egyszer nyertem, és a fődíjat is én nyertem, a kódot viszont már beküldtem, ilyenkor hogyan igazolom?
Természetesen amennyiben a nyertes blokkot már beküldted a Maxxon Reklám Kft. részére, és ez a blokk nyerte meg a fődíjat, akkor nincsen más teendőd, mint a nyeremény részleteket egyeztetni a céggel, hiszen a blokkod már bent van a rendszerben!
Átruházhatom-e a nyereményemet?
A nyeremények készpénzre, vagy bármely egyéb kedvezményre, vagy más üzleti célú juttatásra nem válthatóak át és másra át nem ruházhatók.
Hogyan kapom meg a nyereményemet?
A napi és heti,valamint a minden 10. blokkfeltöltőt megillető nyereményeket futárszolgálattal vagy postai úton juttatja el a Lebonyolító a nyertes Játékosok részére. A fődíj gépjármű átadása a nyertessel történő előzetes időpont egyeztetés után a Rácz Kelet Pest kereskedésben (1147 Budapest, Öv utca 128-132.) ünnepélyes keretek között történik meg.
A nyeremény után kell-e adót fizetnem?
A nyertes játékosokat adófizetési kötelezettség nem terheli.
Hol jelezhetem, ha technikai problémám van?
A nyereményjáték weboldalával kapcsolatos technikai problémát a lebonyolító Maxxon Reklám Kft.-nél, a ugyfelszolgalat@maxxonreklam.hu e-mail címen, vagy a 2120 Dunakeszi, Pf. 125. postacímre küldött levélben jelezheted. A Játékkal és a nyereményekkel kapcsolatos esetleges kérdéseidet, észrevételeidet a jatekertesito@maxxonreklam.hu ügyfélszolgálati e-mail címen várjuk.
Mit kell tennem ha a blokkon vagy nem online számlán, kizárólag óra és perc adatot látok, másodpercet nem?
Kérjük, ilyenkor a másodperc adatmezőjében 00-át írjál.